Påsklovetets slut!

Nu är det bara några timmar kvar tills mitt sista påsklov är slut. Och imorgon börjar praktiken på Coop Konsum i Vännäsby. Ska faktiskt bli kul och jag ser fram emot morgondagen. Dock är det ju alltid närvöst första dagen på praktiken sedan resten av tiden brukar gå bara fin fint :)
Jag börjar klockan 9 och Kim är ledig så får se om jag lyckas övertala honom om att skjutsa mig eller om jag måste cykla :P Men det tar ju som tur bara ca 20-30 min att cykla men det är ju alltid enkast att få skjuts ;)

Vad har jag gjort på mitt påsklov? Hmm, ja du... :P

Under mitt påsklov har jag varit hos min faster (i tisdags) och bakat beskriver som snart är slut :]
I Fredags åkte jag och Kim till stan för att köpa en resårbotten till Kim så vi kunde ta hit min pappas gamla sängram så vi äntligen kan sova bredvid varandra, eftersom vi nu sover i olika sängar som står bredvid varandra dock har min säng inte några fötter så den ligger på golvet medans Kims resårbotten/säng står på ben och är därför en bit upp. Men hans nya madrass kommer till veckan så då får vi fixa med sängen :)
Och resten av alla dagar denna vecka har jag varit i min lägenhet och sorterat bland alla mina banankartonger som innehåller allt mellan himmel och jord :P Nemen när vi tömde pappas hus så orkade jag inte sortera varedna papper så jag la ner allt som såg intressant ut i kartonger och tog med mig de till lägenheten och de har nu stått i mitt föråd i ungeför 1 år. Men nu har jag sorterat bort allt jag inte vill ha kvar och det blev två släpvagnar vi fick köra iväg :) (kartonger låg endast på botten av släpvagnen så det var inte en överfull släpvagn).
Har även hunnit vara en snabbis till mamma, Kims mormor och Kims Mormor, morfar och Kims näst minsta kusin kom även igår hit och hälsade på :)

Och här kommer en hel del bilder från besöket av Agnes som Kims kusin heter!:

 
Här klappar vi Mabell, och äpplet vi hade med oss till henne och Tay försvann fort :P

Här klappar vi kalle lite men han vill mest äta upp oss, och även han var äpplhungring ;)
 

    
 
Fotomodellen Rockey ;) Han liknar verkligen en fotomodell, direkt man börjar ta kort på han så posar han värsta länge :)

Fotomodellen Lina ;)

En liten Elin påväg in från stallet efter en liten titt och klapp på hästarna med Agnes! :)

 Kim är så duktig och gjorde i sommras denna brevlåde stuga :)
Och igår kom hans granne och fråga om Kim kunde göra en till fast större som anslagstavla till byn :)
Han är duktig på så mycket, han tog ju dessa fina bilder igår!:

  
  

Kommentarer
Postat av: Elina

otroligt Vackra bilder! :)

Du som fotat?



sv; Ja det är imponerande nästan hur mycket dom snappar upp runt omkring! varjedag får man höra något nytt :)

2010-07-22 @ 20:23:58
URL: http://elinakronberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0