Gud så skönt!!!

Gud vad glad jag är av att förkylningen håller på att försvinna, det blir så mycket enklare att göra saker, man blir inte slut direkt man gör något(man har helt enkelt ork att göra något). Har ju varit förkyld nu sedan i måndags och har varit så förkyld att jag inte orkat vara i skolan så har legat i soffan här hemma hos min och pojkvännens egna övervåning :P Det typ enda jag gjort på dagarna är att sitta vid datorn, kolla på mitt favoritprogram ``Days of our lives/Våra bästa år``, matat hästarna :P

Men det ska bli skönt att bli helt frisk :)

Ska göra klart designen nu på min blogg och sedan ska jag börja damsuga här uppe tills Kim kommer hem från skolan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0